Počet zobrazení stránky

středa 26. září 2012

26.9.

Dneska jsem jedla jako prase :D
Ale víte co? Nemám z toho deprese! :)

Snídaně: vločky s mlékem
Svačina 1: 2 housky s máslem
Svačina 2: kobliha
Oběd: kuskus, česnečka
Svačina: 2 jablka
Večeře: rohlík se sýrem, tvarohový jogurt

Pití: 2l vody, čaj
Pohyb: krátkej trénink na atletice, chůze

PS: Jo, dneska mi to bylo ukradený, postupně to vylepším, hlavně se nebát jíst :)


BE HAPPY! <3
307743_10150370333509309_544074308_7932585_686832274_n_large

3 komentáře:

  1. trošku špatně si to pochopila. Ja jsem jedla ovesný vločky takové ty normální a ted jsem si koupila ty co jsem na jemno pomleté y vůbec mi nechutnají. je to jako faktor strachu doopravdy. nechápu proč dit je to jedno a to samé ale prostě mi nejedou. :) take je snídaš jak tak vidím!:D
    jaksizijesidalee.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. není to tak strašný... to moje dřívější stravování bylo teda tisíckrát horší... vyžrala jsem vždycky celou lednici, a to když říkám celou, tak doslova, nezůstal kámen na kameni, máma tomu říkala ,,bílej sex" :D
    neboj, bude líp :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Prý jak prase :D a kde?? vždyť je to pořád dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°