Počet zobrazení stránky

sobota 29. září 2012

29.9.

Přítel mi řekl že jsem krásná. Až na tohle - a ukázal na boky.
Proč že s ním jsem? Když mě to uráží? Když musím poslouchat, že ty blondýnky jsou hrozně roztomilý a hubeňoučký?
Kvůli penězům? Ne. Kvůli tomu, že je krásnej, oblíbenej, milej a je dobrej v posteli? Ne. Jsem s ním protože to je moje droga. Nemůžu ho opustit, zhroutila bych se. Musím mít pocit, že můžu jít za ním. Sice mi řekne jak jsem ztloustla, ale na to už jsem si zvykla i od babičky, proč né od něj..
Koupila jsem si novou minisukni, řekl že mi hrozně sluší. Ale stejně se mu nelíbili moje boky, vím to..

Omlouvám se, píšu to úplně od srdce, vůbec nad tím nepřemýšlím.. Jen se vypsat..

A závody? Ani se neptejte, nemohla jsem běžet, protože jsem kulhala. Přijela se na mě podívat babička, řekla že je super že sportuju, že aspoň zhubnu. Pak mi dala čokoládu, pro brášku. Naschvál sem jí půlku snědla.

Vy moje milé, se držte a dokud máte síly tak se nevzdávejte. 
Vaše Liné


Fnkr0dncstk_large

5 komentářů:

  1. broučku, se svýma bokama se netrap, určitě se to zlepší..a ostatní by ti neměli říkat že jsi tlustá, místo toho by tě mohli podpořit a pomoct ti s hubnutím.. drž se :*

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel tohle také znám a vím, jak to dokáže bolestivě zasáhnout :( drž se!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty to zvládneš, ale snaž se kvůli sobě, ne kvůli němu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. to je fakt hrozný, hrozný, hrozný... říkám to, protože to znám. tohle jsem zazivala neustale, hloupe vtipy, narazky, a pak ti, co Ti furt rikaji, ze mas zhubnout podstrkují jídlo pod nos! paneboze... vlaste az asi tak rok nazpet, kdy rodice videli, co dokazu, kdyz se nastvu (zhubla jsem 10 kilo behem mesice), tak toho nechali, protoze videli, ze jsem mozna trochu nakrapla anou... pak jsem zas pribrala, ale kecy se nastesti nevratily...
    od pritele to samozrejme boli jeste vic... nechci Ti to rikat, protoze Vas v zasade ani jednoho neznam, ale mas svou cenu a jestli Te on nepodporuje, neni pro Tebe dost dobry. Nerikam aby ses s nim rozchazela, to rozhodne ne! ale uvedom si, ze mas svou hrdost a ze to delame predevsim pro sebe :-*
    Drž se, držím Ti palce ani nevíš jak♥

    OdpovědětVymazat
  5. podle toho cos napsala, musí být tvůj přítel celkem hajzl :/ měla bys mu ukázat, co všechno dokážeš a jak si silná, bude valit oči ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°