Počet zobrazení stránky

neděle 30. září 2012

30.9.

Včera večer jsem si dala s přítelem pauzu, ať si rozmyslí co vlastně chce. Uvidíme se za týden a já chci vypadat mnohem líp. Není to dobrá motivace? :) Jo, je na mě občas hnusnej, ale pomohl mi, hodně. Vždycky když jsem spadla do nějaký PPP, tak mě z toho vykopal především on. Nechci ho ztratit..
*Edit: 200 sklapovaček + 200x zvedání nohou (na ty moje zrůdné boky) *

Tumblr_mb5jmnmrk71rfihmko1_500_large
Už teď mi chybí :(
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: zelí
Sv: jablko
Večeře: nic

Pití: 3l vody, 1l čaje
Pohyb: běh 6km

Určitě budu v týdnu jíst, 
to jen dneska na začátek.. :)

6 komentářů:

  1. Děkuju moc beruško :)
    Jej to mě mrzí, doufám, že to bude zase dobrý a zůstanete spolu ♥ A máš pravdu že je to motivace
    Kočko nepiješ nějak málo?? hlavně když teď nejíš nebo jíš malinko, tak musíš hodně pít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobrá motivace:) Tak snad to za týden dobře dopadne...:-) Uvidíme, co na ten pohyb řekne váha:-))

    OdpovědětVymazat
  3. jídelníček ukázkový :)
    sen ve snu už se mi několikrát zdál, proti tomu byl tohle čajíček, dřív jsem měla doopravdické noční můry... snad už se to nevrátí :)
    s přítelem mě to moc mrzí, ale myslím si, že jsi udělala to nejlepší, co jsi mohla :) doufám, že to po týdnu pauzy bude zase ok :-*
    k té Jíll - no cvičíme tu samou, ale jestli jsi u 20. dne, tak už jdeš do třetího levelu ne? já mám teď za sebou první level (10 dní) a ode dneška druhý level, doufám, že to dělám správně :D
    děkuju moc, že mi držíš palce, já Tobě taky a moc♥
    ještě jsem si všimla Tvého komentáře u té rolády - má okolo 300 kcal (ten základ), ale záleží kolik tam dáš sladidla a jaké sladidlo máš (s kolika kcal), pak ještě přičíst náplň, ale myslím, že celkově se to bude pohybovat max. okolo 450 kcal. je to právě dost individuální, tak jsem tam kcal neuváděla :)

    OdpovědětVymazat
  4. co to s těma přitelema je? poslední dobou si na ně stežuje více a více kamarádek:) měli by se dát dohromady pitomci:)
    Jaksizijesidalee.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. doufám že to dobře dopadne:) máš pravdu, aspoň máš motivaci, drž se ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°