Počet zobrazení stránky

pondělí 1. října 2012

1.10.

Dneska to celkem šlo, jen ta večeře mě štve :( Aspoň se snažím pít jak to jde :)
Přítel mi pořád chybí, ale už ne tolik (což je zvláštní, protože ho opravdu miluju) a přemýšlím, jak ho překvapím :) Jo asi jsem blbá :D Ale tu pauzu jsem chtěla já a už jsem si to rozmyslela.. ještě pár dní ho podusím a pak za nim přijedu domu a počkám si tam na něj :P A vždycky jsem mu chtěla koupit donut, tak mu ho koupím :)
Jsem hodně blbá co? :D Ale blondýna opravdu nejsem :D 

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: makrela s kuskusem
Svačina: nic
Večeře: 2 lžíce krupičky (večeře..)

Pití: 3l vody
Pohyb: 1,5h atletiky + 300 sklapovaček + 300x zvedání nohou + Jillian (20.den)


Tumblr_m9toznifi11qhwpxio1_500_large
Chci její tělo <3

1 komentář:

  1. :D kup mu donut :D takže už je všechno v pořádku? :)
    jídelníček krásný :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°