Počet zobrazení stránky

středa 3. října 2012

2.10. + měření

Jeden z nejhorších večerů.
Rozešla jsem se s přítelem, protože jsem si přečetla co jí o mě psal (bylo tam toho spousta, některý  hezký věci, jak mu chybim a tak, ale..) nakonec napsal: Nechci vidět jak bude vypadat za rok, když bude jíst takhle málo. (Myslí si, že jsem tlustá, kvůli tomu že málo jím..)
Ale o půlnoci mi volal, probírali jsme to a zjistili, že to byla slabá chvilka a že jsme jí potřebovali, aby jsme si uvědomili jak se milujeme :) Po hodině volání, nám to ukončil operátor a já jdu spokojeně spát :)

Snídaně: nic
Svačina: jablko
Oběd: 2 červené papriky
Svačina: nic
Večeře: nic

Pití: 2,5l vody
Pohyb: 4km běhu, 4km chůze, 100 sklap, 100x nohy

Měření
Prsa: 86cm
Pas: 68cm
Boky: 90cm
Zadek: 100cm
Váha: 59,5kg



Podobný boky mám já, jen je na nich trochu víc tuku :-/

15058979973515098_8twyiu2y_c_large 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°