Počet zobrazení stránky

středa 3. října 2012

3.10.

Trenér mě šetří, kvůli té bolavé noze :-/ Proto jsem dnes měla jen rozklus a potom jsem házela s holkama oštěpem, docela mě to baví :D 
S přítelem je to všelijaké, chce mě zpátky, já jeho taky. Říká, že potřeboval pořádnou 'facku', aby si uvědomil co má. Tak uvidíme, jak se to vyklube..
Pití dneska příšerný! Kafe, protože jsem spala 3 hodiny. A voda se mi vůbec nechtěla pít, nevím čím to je, ale nemohla jsem to do sebenacpat - musím to zítra napravit ;-)

Snídaně: nic
Svačina: červená paprika
Oběd: rybí filé + okurkový salát
Svačina: červená paprika
Večeře: nic

Pití: 2x kafe (bez cukru) + voda 1,5l
Pohyb: 1h atletiky + Jillian (21. den) +200 sklapovaček + 200x zvedání nohou

Vhzv27df60g_large

2 komentáře:

  1. máš to dokonalý..i když, s tvým pohybem klidně můžeš na jídle přidat :)

    OdpovědětVymazat
  2. supr jídelníček :) koukám, že přítel konečně dostal rozum :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°