Počet zobrazení stránky

čtvrtek 4. října 2012

4.10.

Ten oběd je kvůli přítelovi, byla jsem s nim na chatě a chci mu dokázat, že už jídlo neřeším :)

Snídaně: 1/2 tvarohu (0,8% tuku)
Svačina: nic
Oběd: 5 rýžových chlebíčků + jogurt s müsli
Svačina: trošku kuřecí šunky
Večeře: nic

Pití: 1,5l vody, 1l čaje
Pohyb: 3km běhu na závodech

Dneska se mi tam nelíbí ta šunka, málo pohybu a téměř žádný pití :(
Ale vysvětlím to- na závodech jsem si natáhla šlachu, takže s pohybem byl konec.
Potom pro mě přijel přítel a já u něj nerada piju, protože pak chodim pooořád na záchod :D :D 
A před mamkou se chovám, jako že jídlo neřeším, protože jezdím domů v 7 a říkám jí, že už jsem večeřela. Ona by mě zas podezřívala kdybych si nevzala pár koleček šunky ;)




Mimo: Domluvila jsem se s přítelem, že spolu půjdeme zítra do posilky, ale já jsem tam ještě nikdy nebyla :D Nemáte někdo nějaké zkušenosti? Byla bych moc vděčná :) A přítel na mě teď kouká jako na svatej obrázek, pořád mi opakuje, jak jsem krásná a vypadá, že je zamilovanej, jako když jsme se potkali poprvé :D Snad to vydrží :)

5 komentářů:

  1. Závidím, taky bych ráda, aby mi to řekl někdo jinej než máma či kámošky :/ Ale asi to bude tim, že mi chybí ten přítel, který by mi to řekl :D ... posilka je v klidu, jen se nepřetáhni a hlavně se trochu najez, vždyť skoro nejíš ;)... ale jinak ráda spřátelím, jdu si tě přidat :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, že je to s přítelem teď tak fajn:-) Posilovny se vůbec neboj, on ti určitě ukáže co a jak:-) A opravdu toho jíš strašně málo..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nemusíš hned zvedat činky :D A přítel ti poradí určitě... Já teda nejsme uplně posilkovej člověk, nesnášim když tam na mě ty chlapí zíraj :D Ale byla jsem tam s kámoškou když už, která hraje závodně tenis, tak mi poradilo a bylo to super... jen jsem pak 2dny nemohla chodit, jak jsem se snažila držet s ní tempo :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky!:-)...téda holka ty se teď ale neskutečně držíš s tím jídem....máš ho maloulinkato.....!!!........a teda ten sport máš celkově úžasnej...to musí být na postavě hodně markantní ne????...hodíš sem pak někdy nějakou fotečku?
    sem moc ráda, že se přítel teď tak snaží!!!...je to super pocit, viď?.-)....já to zase zažívala v létě u moře.....ty byl naprosto neskutečně dokonalej....:-).....fakt sem mu viděla na očích jak moc mě miluje!:-)...je to krásnej pocit mít někoho kdo tě má rád!:-)...

    OdpovědětVymazat
  5. jé, to musí bejt úžasnej pocit:)) jsem ráda že se ti takle daří zlato:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°