Počet zobrazení stránky

pátek 5. října 2012

5.10.

A se sportem je konec! :( Aspoň, než se spravím..
Dnes jsem se probudila a nemohla na nohu ani došlápnout, takže běhání bude muset počkat.. Tím pádem se ani posilovna nekonala, protože měl přítel strach, že se mi to jen zhorší.
Jinak jsme posilovali ve škole na těláku a teď si dám Jillian tak aspoň něco ne? :)
Celý odpoledne jsem strávila s přítelem na chatě, zatopili jsme si, pustili si film a nechali si dovézt večeři - ani se kvůli ní necítím provinilá, co myslíte? :)

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: 2x ovofit + papriky (250g)
Svačina: nic
Večeře: zeleninový salát (rajčátka, mrkev, okurka, zelí, pár oliv)

Pití: 1l vody(máálo) + 1,5l čaje
Pohyb: posilování, Jillian (22.den)

Tumblr_m11xrbgihn1qe5q0eo1_500_large

6 komentářů:

  1. prosim tě a z čeho bys asi tak měla mít výčitky????????.....dyť si jedla jen zeleninu a trochu tvarohu.....to je teda celkem hoooodně málo...holka ty si zadělává o problémek!:-/.....joj zánět, to je hnus!:-/....já měla zánět achilovky a to je fakt pitomý zranění!:-(....
    no zamilovanost drží chvíli...pak už záleží na tom jestli dokáže pár vytvořit lásku!:-)......

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci tě nějak poučovat, ale když jsem jeden čas takhle zhubla, tak jsem sice zhubla rychle, ale pak přišel jo-jo jak blázen a nabrala jsem asi 15kg, aspoň snídej ;)... Jinak cvičení máš super a přítel zní bezva, takovej staravej :D Tak to má být :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám teď zdravotní problémy (pekelně naraženej kotník), takže vím o čem mluvíš, zejména Jill oblíbené jumping jacks a jumping nevímco mí dávají zabrat :D
    kvůli té večeři opravdu nemusíš mít výčitky, spíš naopak :D
    užívej s přítelem, zlato :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jim já teď, tak to celkem funguje zatim :D Hlavně je to strašně individuální ;) A timhle stylem si akorát hrozně spomaluješ metabolismus, a až jednou začneš jíst tak to jde rychle nahoru, i když se nepřecpáváš... Když už chceš jíst takhle malinko, tak si místo těch jídel dej aspoň mrkev nebo cokoliv, abys ho držela při práci... ale dělej jak myslíš ;):)... ... ale vlastně sem tam na netu jsem našla nějaký příklady jídelníčků, který podporovali zdravý hubnutí, ale zas je asi lepší se to naučit sestavit nějak sama. Je to sice strašný sraní, ale zkus chvíli počítat kalorie, aby ti to vyšlo na těch 1000-1500 u tebe spíš to vyšší, když sportuješ a hlídat si aby tam byli vyváženě bílkoviny, sacharidy atd. Když to parkrát spočteš, tak se to pak naučíš odhadovat. Ale je to hodně práce no :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zas když budeš postupně přidávat tak by to mělo být Ok. Ale hele, když máš takhle dlouhodobě s tim trable, nechceš zkusit navštívit nějakou výživovou poradkyni? Že by ti řekla co a jak. Jako já to chci příští rok začít studovat, ale když jsem s tim ještě nezačla, tak se bojim něco extra radit :D Nebo načíst nějaký knížky :)Ale myslim, že tobě by nejvíc pomohlo někde zamknout váhu :D Páč já to znám, že jeden den makám, jim málo a ráno jsem nasraná, že se to nehlo. Ale teď jsem objevila na mojí váze nějaký nový funkce, že mi to ukazuje i procenta tuku a tak. Jako rozhodně se tomu nedá 100% věřit, ale hned mám lepší náladu, když je tuku míň, i když váha neklesla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten den s přítelem zní skvěle:-) Mě se takové dny taky moc často nepodaří, proto taková radost:-))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°