Počet zobrazení stránky

sobota 6. října 2012

6.10. + měření

Tak dneska jsem se rozhodla jíst trochu víc, protože víkendy jsou pro mě kritické, zvlášť, když dopoledne nejím..
Jsem doma jen s taťkou a uvařil nám k obědu knedlíky plněné salámem a se zelím, tak jsem si to odnesla do pokojíku a knedlíky vyhodila, zbytek snědla :)

285697170081694479_ub5180hp_c_large

Snídaně: jablko
Svačina: 10 švestek, 5 cherry rajčátek
Oběd: dušené zelí, trochu salámu z knedlíků
Svačina: jablko 
Večeře:

Pití: 0,75l vody, 0,7l čaje
Pohyn: 100x sklapovačky, 100x zvedání nohou

Měření (po 4 dnech)
Prsa: 86cm (stejně)
Pas: 66cm (-2cm)
Boky: 88cm (-2cm)
Zadek: 99cm (-1cm)

Dál si můžete přečíst moje povídání jak jsem si zkazila den ;-)














Po obědě jsem si za odměnu udělala vločky s tvarohem, do toho kokos a lžičku granka. Prostě jako sladkost za to, že jsem měla vzorný týden. Ale hned po tom co jsem to snědla, jsem si uvědomila kolik cukru v sobě mám a taky- věděli jste kolik tuku má kokos?
Takže jsem to samozřejmě vyzvracela.. 
A pokračovalo to tím, že jsem si v 5 udělala 2 rýžové chlebíčky namazané máslem a s jablkem. Proč máslem? Protože jsem si přečetla složení perly :D (Pro informaci- je tam 40% vody, potom jen ztužené oleje a tuky a jen 0,5% másla) A pak jsem si říkala, jak mi to plave v žaludku a opět- vyzvracela jsem to... Dneska den na nic, jak jsem očekávala.

2 komentáře:

  1. Brouku proč to děláš :/ Už jsem si říkala, že si konečně aspoň trochu papkala a ty pak děláš tohle :/ Tak se cpi aspoň zeleninou, ta nemá skoro žádný kalorie a aspoň budeš něco jíst, hlavně nedělej tohle ... jako výsledky máš krásný, ale jestli to za to stojí :((

    OdpovědětVymazat
  2. lásko nezvracej :( ty vločky vůbec ne, s tím máslem je to sice špatný, ale radši napravovat cvičením... vím, že je to těžké, svýho času jsem furt blila cheeseburgry, ale stejně ze sebe nedostaneš všechno, prostě to celkově nemá cenu, ale to ty víš, nechci Tě poučovat, znám to.
    míry podobné celkem máme, chci Tvůj pas!! jako 66?! paráda proti mejm 72 :D
    po ABC dietě určitě vidím výsledky, zhubla jsem s ní 5 kilo (dneska ráno jsem měla 56,6; začínala jsem na cca 61,5) za 22 dní, což sice není tolik, ale ještě mám půlku před sebou a pro mě je největší výhodou to omezení kalorií, to mě strašně drží v mezích :) už po ní holky ale i zkolabovaly, občas je to náročné, ale těším se, až jí dokončím (3.11.), protože mám pocit, že budu jedna z mála :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°