Počet zobrazení stránky

úterý 25. září 2012

Nekonečný kolotoč.

Anorexie? Bulimie? Co to je?
21b436h_large

Nic, jen duševní stav. Jedno si přeju a druhýho se bojim. A je to přesně naopak, bulimie je krok od kroku blíž a anorexie se vzdaluje. 

Takže co teď? Jsem bezradná, jednou si přijdu hubená a druhej den jako kombajn.. Chci z kolotoče pryč. Ale jak? Je to rok, rok nových začátku a neustálého zklamání. Moc ráda bych udělala to co Anisha, ale nedokážu přestat řešit váhu.

Psycholožka mi nepomohla. 
Diety nefungují. 
Když jím 5x denně tak vážím pořád stejně. 
Prosím, moc prosím.. 
Poraďte mi někdo.



Tumblr_marhynpobz1re1snbo1_500_large


3 komentáře:

  1. Chapu te. Zazivam to same. Mela jsem u toho jeste zp. Hrozna kombinace. Ted jsem na porcich 5krat denne.

    OdpovědětVymazat
  2. moc mě to mrzí :( ale nesmíš to vzdát! lišíme se od ostatních především tím, jak jsme silné! tím, jak pokaždé, když upadneme dokážeme vstát! Nevzdávej se, věřím v Tebe♥
    Něco fungovat musí, máš dost pohybu, dej ještě šanci jídlu 5x denně a odpoledne se zaměř jen na zeleninu, půjde to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nechtěj ani jedno.. jez pravidelně a hlavně dost, moc to neřeš.. půjde to, uvidíš:-)
    Nevím jak zbytek Ameriky, ale New York už rozhodně žije víc zdravě než McDonaldem:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°