Počet zobrazení stránky

neděle 23. září 2012

21. - 23. 9. - Liné

Tak jsem byla na závodech třetí a jako tým postupujeme do finále mistrovství republiky, jooo! :)
Vím že jsem teď moc nepila a necvičila jsem, ale jsem u přítele no :/
Jinak přítel i mamka mi pořád říkají jak je na mě ta atletika vidět, tak jsem si dnes dala za odměnu volnej den, bohužel tu večeři jsem už v sobě neudržela..

21.9.
Thinspo-pinterest_large
Jídlo: květákový mozeček
Pití:1l vody
Pohyb: jen tělocvik ve škole
Váha: 61,5kg

22.9.
Jídlo: tvaroh (250g)
Pití:1,5l vody
Pohyb: běh na závodech
Váha: 61,0kg
23.9.
Jídlo: pohanka se zeleninou, toast a domácí hamburger
Pití:1l vody, 1l čaje
Pohyb: 2x Jillian
Váha: 59,0kg

4 komentáře:

  1. Ahoj:) njn rodiče jsou slováci takže je to u nas československé:) gratuluju k 3. místu
    jaksizijesidalee.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. wow wow wow!!! jídlo skvělý, pohyb skvělý, a váha? WOW! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný kočko :)
    Jak jsi to dokázala s tou váhou??

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°