Počet zobrazení stránky

čtvrtek 20. září 2012

Liné - 20.9.



Jen pro začátek, bych ráda zopakovala, že jsme tady na tom blogu dvě- Liné a Anisha, jen aby se to někomu nepletlo :)

Včera byl zlomovej den.. S přítelem jsme se pošťuchovali a blbli jsme a on mi z legrace řekl 'kobylo'. Věřím mu že to myslel jen ze srandy (pro ty co neví- znamená to, že je holka tlustší). Pořád mi říká jak má rád holky, který jsou malý, hubený a roztomilý a že to všechno jsem přesně já, ale já vím, že to není to co dřív. 

A tak to začalo. Ve středu jsem byli se školou na výletě, měli jsme to i s obědem- dostali jsme smažák. Já nic nesnědla. Večer když jsem přespala u tety, jsem musela sníst hrstičku suchý jasmínový rýže a s ta mi nevadí :)

Objevím se tu až v neděli, jedu teď na ty závody tak mi držte palce :D 

Mějte se krásně moje milé :-*

8a0a89e000156570505b0ca1_large19.9.
Snídaně: vločky (30g) + mléko
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: hrst jasmínové rýže
Pití: 1,5l čaje + 0,75l vody
Pohyb: různý hry + paintball
Příjem: 250 kcal (1046 kJ)
Výdej: ?


20.9.
Snídaně: kukuřičný chléb s burákovým máslem
Svačina: nic
Oběd: rýže (40g) + tuňák (cca 100g)
Svačina: nic
Večeře: nic

Pití: 2,2l vody + 0,7l čaje
Pohyb: běh 3km + Jillian (10.den)
Příjem: 302 kcal (1262 kJ)
Výdej: - 233 kcal (-974 kJ)


PROTOŽE JÁ BUDU HUBENÁ JAKO DŘÍV!
64ccbc6c002582ec5038f0d1_large


3 komentáře:

  1. to určo řekl jenom ze srandy, neboj :)tvoje jídelníčky obdivuju, přede mě někdo postavit smažák, tak neodolám :D sakra teď na něj budu myslet :D
    jsem ráda, žes mi napsala, že Ti ze začátku taky Jill nešla, myslela jsem, že jsem v tom sama :)
    já cvičím 30 day shred, to je to samé jako ty ne? :)taky dělám dámské, u pánských bych asi chcípla :D
    přidala jsem si Tě do oblíbených :)
    děkuju, že mi držíš palce při vážení, snad to dopadne :)
    já zase držím palce na závodech, všem jim to natřeš!!!!♥

    OdpovědětVymazat
  2. neboj, určitě to nemyslel vážně ;)
    jinak máš pochvalu, žes odolala tomu smažáku:)
    jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oslovení od přítele nepotěší :-/ Na druhou stranu dobrá motivace:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°