Počet zobrazení stránky

středa 19. září 2012

Anisha 19.9.

opravdu jsem se začala snažit, aby mě jídlo tolik neovládalo. mám teď spoustu zařizování ohledně školy a nového bydlení, což mi pomáhá tolik na jídlo nemyslet. místo pro ana blogů si prohlížím fashion blogy a dívám se co si všechno koupím až mi přijdou peníze z brigády. dokonce si i lakuju nehty :D
ale i přesto jídlu vždycky podlehnu, vždycky sním víc než mám... ale nezlobím se na sebe, protože nemá cenu se trestat, tenhle zvyk jsem si vypěstovala sama a už dávno. ani nevím proč, bude to nějaká skrytá příčina, něco co mi doopravdy chybí. musím na sobě prostě pracovat, chce to čas a hlavně trpělivost, nevzdávat se!
dnes kytičky (při kytičkách mám tendence jíst víc)
snídaně: směs ovesných  a pohankových vloček s medem, oříšky, mandlovým mlékem a ovocem
oběd: bulguroto (bulgur s uzeným tofu, paprikou, cuketou a žampióny)
dezert: 3 cornies polité čokoládou
svačina: sladký cizrnový dip (rozemletá cizrna s banánem, medem a arašídovým máslem)
večeře: špaldové tyčinky se sójovou pomazánkou (možná to úplně vynechám)

3 komentáře:

  1. granko?:-) haha u mě těda jedou chutě na mafiny a nebo mléčné čokolády:) Jednou týdně mužu už se nemužu dočkat co si dám:) Asi si upeču mafiny a dvě sním:) Jinak maš opravdu krásný jidělak jako z časopisu:)
    jaksizijesidalee.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se to náhodou líbí =))) nepřijde mi to špatné =)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jídelníček krásný! A poslala jsem ti mail, tak se koukni a klidně to celé pouprav nebo tak:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°