Počet zobrazení stránky

úterý 18. září 2012

Liné - 18.9.

Byla jsem opět u mojí psycholožky. Tentokrát snad naposled, řekla jsem jí, že k ní už nechci :D Měřím míň a míň a vážím víc a víc.. 
Váha: 61,7kg
Výška: 160cm 
BMI: 26

To BMI?!?! když mi to řekla, tak jsem se tam málem rozbrečela.. Už to takhle dál nejde! Jak psala Anisha, už dlouho bojuji s jídlem, teď jsem se snažila jíst zdravě, ale nejde to.. Prostě žádný výsledky.
Takže teď začnu, neřeknu vám přesně kdy a jak.. Ale budu jíst míň. Kromě soboty, to jedu na celorepublikový závody a nemůžu tam bejt vyhladovělá.. Uvidím jak mi to půjde, kdyby něco tak se vrátim k zdravý výživě, ale snad to nebude nutný.. 
Mluvila jsem s kamarádkou, ta měsíc jedla jen jedno jídlo denně a shodila 10kg. Co myslíte, mám taky šanci když budu i sportovat? A myslíte, že to JÁ dokážu? :D (Pro ty, které mě znají už dýl..)
A dnešní jídlo? Děs! Odpoledne jsem propadla depresi a jedla jsem co neměla a ten rohlík do mě nacpala mamka v autě po návštěvě psycholožky..

Snídaně: zelný salát (200g)
Svačina: okurka (100g)
Oběd: rybí filé (150g) + 1/2 termixu
Svačina 1: celozrnný rohlík
Svačina 2: ovocný jogurt (200g) + vločky(20g) + piškoty (50g)
Večeře: nic

Pití: 1,5l vody
Pohyb: 3km rychlého běhu, Jillian (9.den)
Příjem: 1144 kcal (4786 kJ)
Výdej: -315 kcal (-1316 kJ)

Tumblr_majq0fqwt11rqri0go1_500_large

6 komentářů:

  1. Já si myslím že je blbost jíst jenom jedno jídlo. Jednak se potom může dostavit JOJO efekt a navíc (i přesto že tě neznám) si myslím že bys to nevydržela a ještě častěj byses přejídala takže by to byl takový začarovaný kruh. Nejlepší je jíst zdravě a zkus si počítat kalorie, já používám kaloricketabulky.cz a když se tam zaregistruješ tak si tam můžeš vytvářet jídelníčky a tak :) Pokud ty stránky neznáš tak se mrkni, určitě pomůžou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nezálěží na tom, kdo jsi a jakou máš povahu! Každá to dokáže vydržet. Jen to asi bude chtít hodně úsilí. Ale nemylsím si, že je to nejlepší nápad. Zkus pokračovat dál v takovém jídelníčku jaký máš a za chvíli příjdou vysledky. KDO SI POČKÁ, TEN SE DOČKÁ. Jasně, asi je blbost, co jsem řekla - taky nesnáším čekání, ale časem přicházím na to, že jeslti tomu nedám čas, tak klidně můžu ještě "hubnout" další 4 roky. Teď už to zvládnem. Zkusíme to spolu? 2 týdný stejný jídelníček a uvidíme jak to půjde? něco ve stylu snídaně:jogurt(+ovoce, musli - to co máš ráda) svačinu- zeleninu(paprika, okurek nebo mrkev,...) oběd:(kuskus, brokolice, tofu, šmakoun, cokoliv ze soji,zelenina,...) sv: ( kolem 4-5, třeba nějaký zel salát nebo bílkoviny. a aby byla větší...místo večeře už) jestli chceš, můžeš mi poslat mail a tak si jídelníček připravíme na 3 dny dopředu třeba, pak to akorát budem dávat na blog.

    Byl to pouze návrh, takže jestli nechceš, neurazím se. Neboj! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No zlato, moc neblbni s tím jídlem.. taky jsem těch 10 kg za 1,5 měsíce zhubla, protože jsem skoro nejedla.. taky to jedno jídlo denně + někdy jsem snídala bílý jogurt.. ale byla jsem totálně vyčerpaná :( Hlavně neblbni, ať to s tebou potom někde netřískne :(

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře, domluveno. Zítra odpoledne ti napíšu mail s jídelníčkama a ty ho pak můžeš poupravit podle toho co máš třeba zrovna v ledničce a jestli ti to chutná apod. Těším se! :*

    OdpovědětVymazat
  5. jsem na tom úplně stejně :( jak výškou, tak váhou. jedno jídlo denně - pozor na zkolabování... jinak jak tady píše Bí, tak s ní naprosto souhlasim, společně to dokážete!!! :*

    OdpovědětVymazat
  6. No jo zlato, jenže za těch 10 kg může z 80 % nemoc víš.. Ale pomalu je to lepší, je menší pravděpodobnost, že přibereš :) A jinak máš krásnou váhu :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°