Počet zobrazení stránky

úterý 18. září 2012

Anisha 18.9.

před 2 měsíci mi bylo 20...a ve svých 20 je pro mě na prvním místě pořád jídlo. místo toho abych přemýšlela co si vezmu na sebe, přemýšlím co si dám k jídlu. nezajímá mě móda, nemám skoro žádné koníčky...jídlo mě prostě ovládá. a ještě k tomu je to k ničemu protože to pokaždé zkazím, nehubnu, tloustnu a nejsem se sebou ani trochu spokojená. tohle v mém věku samozřejmě není normální! nechci být přecitlivělá a pořád brečet, nechci se zabývat tím co jsem snědla nebo co budu jíst, chci řešit normální věci a být šťastná! nemusím přeci donekonečna čekat "až zhubnu" abych si mohla koupit něco hezkého na sebe!! můžu si to koupit hned a až doopravdy zhubnu, koupit si menší velikost... musím se začít starat o sebe, o své štěstí. jídlo k tomu samozřejmě patří. ale musím se naučit vytvořit si k němu ten správný vztah. nejspíš budu chtít hubnout už do konce svého života ale chci to dokázat bez trápení.

dnes jsou na řadě zvířátka
snídaně: miska bílého jogurtu s kakaem, medem a oříšky
oběd: vaječná omeleta se zeleninou a sýrem
svačina: nic
večeře: dýňová polévka, cottage se zeleninou (jako salát)
pohyb: bodyrock workout

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°