Počet zobrazení stránky

pondělí 17. září 2012

Liné - 17.9.


Tumblr_m9hxtswoxr1rpeqfbo1_250_large

Nestíhám, nestíhám! V 8 jsem přiletěla z atletiky a ještě jsem se pustila na Jillian.. přítele jsem viděla jen půl hodiny a učení jsem taky zkrátila.. Hlavně, že mám atletiku :)

Snídadně: vločky (40g) s mlékem
Svačina: švestky (100g) + otruby (50g)
Oběd: kapr (150g) + bram. kaše (100g) +salát (100g)
Svačina: paprika (40g) + okurka (100g)
Večeře: nic

Pití: 3l vody
Pohyb: 2 hodiny atletiky + Jillian (8.den) 
Příjem= 840 kcal (3514 kJ)
Výdej= -1138 kcal (-4760 kJ)

3 komentáře:

  1. jake je ta atletika??? je to dobré?
    jaksizijesidalee.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 2 hodiny atletiky a ještě Jillian :-O si hustá!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za podporu zlato :-*
    No teď papám tak, že se klukům ani nikdy líbit nebudu :D jako tlustý vykrmený prasátko určitě nee :D
    Máš to úžasný a obdivuju tě, že jsi byla na atletice a pak ještě ta Jill ♥ Super :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°