Počet zobrazení stránky

pondělí 15. července 2013

15.7.





s k i r t  | via Tumblr
Ahoj holky :)

Musím se přiznat, asi jsem opět spadla do bludného kruhu bulímie..
Pořád si říkám, že to nemůžu být možné, vždyť už jsem byla vyléčená. Nebo si říkám, že zvrací, jen proto že chci.. Ale když jsem si četla staré články u začátku bulimie, zjistila jsem, že je to úplně stejné :(

Akorát je tu jeden rozdíl- teď už není můj životní cíl zhubnout, určitě nechci obětovat přítele, kamarády, atletiku a všechno jen kvůli bulimie, jako to bylo dřív. 
Teď je problém v tom, že jsem zapomněla, jak se správně jí. Nejím pravidelně a zdravé porce. Už jím jak se mi chce a kolik se mi chce.. Původně to byl můj cíl (jíst jako normální člověk), ale zjistila jsem, že já to bez kontrolování neumím..

<3V pátek odjíždím s přítelem na dovolenou.. Budeme tam 10 dní, tak doufám, že se tam spravím. Vždy když jsem s přítelem, tak jím normálně a nezvracím :) Ale jinak musím začít jíst pravidelně, na čas. Bohužel :(

Holky já se tak bojím, že bych do toho opět spadla :( Teď zvracím tak 1 za dva dny.. myslíte, že už je pozdě? 

A k pohybu- pořád chodím na atletiku, takže často běhám, jezdím na kole a bruslím (každý den, min. 1 aktivita) a k tomu cvičím ABS (pos. břicha) takže už mám docela vidět břišáky :))

Ale musím se vyléčit, musím!! Děkuji všem, kteří to dočetli do konce, jsem ráda, že pořád existuje tenhle můj blog, kde se můžu otevřeně vypovídat :) Mám vás ráda holky :))

5 komentářů:

  1. Tak s bulimií nemám žádné zkušenosti, ale doufám, že se z toho dostaneš kočko :-* Třeba ti vážně dovolená s přítelem prospěje :) Doufám, že to bude brzo dobrý :)*

    OdpovědětVymazat
  2. ahoooooooooj!!!!!....to víš, že není pozdě, nikdy není pozdě dokud máš zájem něco změnit!:-).....ale moc mě to mrzí...mrzí mě to za nás obě, nějak jsme to nedotáhly do dokonalosti co?:-/P.....taky s tím zvracením bojuju....

    kam jedete na dovolenou???

    OdpovědětVymazat
  3. V pohodě!:-D.....ono je těch blogů tolik, že se to plete:-)....

    ale tak chorvatsko je suprový.....já sama tam byla asi 4x:-).....a myslím, že tam ještě několikrát zavítám:-)......

    víš co je šílený....já se toho teď zas až tak vzdávat nechci...:-/..jo já vím, je to strašný!:-(...ale tobě myslím, můžu říct pravdu.....nějak mi přijde ,,v pohodě" když se po nějaký přežírací akci vyzvracím.....ale je pravda, že teď zvracím hodně často a to se mi nelíbí....takže když né přímo přestat tak aspoň pořádně omezit!!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zvracet jednou za 2 dny je strašně moc, to tě úplně zničí :( Jak dlouho už v tom lítáš?
    Víš já si myslím, že jako aktivně sportující člověk, atlet, že kdybys neřešila váhu a diety, tak bys měla úplně ideální, sportovní postavu. Já vždycky tak trochu proklínala svoje rodiče, že mě nedali na nějaký závodní sport, který by pro měl byl výzva, soutěž atd., a nejen "pohybování s úmyslem udržet se fit". To mě totiž nebaví a musím se do toho nutit.
    Každopádně během toho nucení ke sportu jsem zjistila následující: jím hodně, hýbu se hodně, netloustnu. Stejně jako píšeš o několik článků níž, můžu si dát sladký knedlíky k obědu (a to jím opravdu mega porce) a netloustnu. Pokud se teda nepřejídám... bohužel se občas přejídám, ale už žádný zvracení, protože všechny dobře víme, k čemu vede zvracení.. K dalšímu přejídání. A tak pořád dokola, takže se na dovolený drž a když se přejíš tak to vydrž a nechoď zvracet!! Po jednom přejedení se netloustne!

    OdpovědětVymazat
  5. ahoooooooj....tak co, jak se daří???...už si určitě doma ne?.-)...dej vědět, jak bylo!!!.-)....nebo sem hoď nějaký fotečky...ať můžem taky zaslintat!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°