Počet zobrazení stránky

pátek 7. června 2013

7.6.

Ahoj kočky! 
Stihla jste se některá dneska opálit? :) Já se dneska válela na lehátku a spálila jsem si obličej :D

Nesnášim antibiotika!! Ani nevíte, jak moc mě štve ten pocit, že ještě dva dny mě rodiče nepustí běhat a od pondělí jen pozvolna :( To mi ovšem nebrání cvičit ABS zavřená v pokojíku :D 
Pro ty, které by se chtěli inspirovat, zde máte dvě moje nejoblíbenější: http://www.youtube.com/watch?v=16Vp5QmprBchttp://www.youtube.com/watch?v=Z5ItS7JbGU8 :)

Sice už neřeším diety a podobně.. ale jak už týden ležím doma bez pohybu, tak vymýšlím různý kraviny :D Přemýšlím, jestli kdybych omezila cukr na minimum a jedla nejpozději v 18h, jestli bych hubla rychleji..
Ale na druhou stranu, nevrátím se tím zpět do bludného kruhu diet?

Myslím, že to nebudu nijak přehánět, jen se pokusím to dodržovat :)
A kdyby jste byla některá tak hodná, napiště mi prosím do komentů, kolikrát týdně a co cvičíte, děkuju moc!! :)

Large

5 komentářů:

  1. Ja se nemam kde opalit ale snazim se litat venku aspon :D dneska si pujdu asi sednout na balkon nebo nevim =D

    OdpovědětVymazat
  2. Čauko.. po dlouhý době jsem offico a natvrdo zpět, tak se mnou zase počítej! :) Haaa taky jsem doma s antibiotikama :D Jee takže konečně bez diet?! Gratuluju! Taky jsem si tim prošla, je to svinstvo a každý ti to říká, ale když an to člověk nepřijde sám, tak to nefunguje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně mi se důchodu ani nedožijem, takže to ej dobrý :D A i kdyby, tak já budu chodit na brigády, protože tohle je šílený :D Nebo budu jako moje babička, ta má svůj spolek kamarádek a furt někam jezdí nebo se schází a jejich výlet začíná tím, že vytáhnou PETky s Fernetem- tomu říkám důchod! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé zlato ty jsi mi strašně chyběla :*

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky....tak jak se ti daří?:-)....mám novej blog, tak jestli se sem občas vrátíš tak tě ráda přivítám!.-)

    Bells (Vijjja)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°