Počet zobrazení stránky

úterý 16. července 2013

16.7.


Dnes už optimističtější příspěvek :) 


Ráno jsem s kamarádkou šla do kavárny na snídani a potom do práce, bylo to docela príma :)
girl | via TumblrPo práci jsem byla chvilku s přítelem a potom jsem se šla podívat na závody motorek ještě s jinou kamarádkou :D

A nakonec jsem šla s pejskem běhat 10km, bylo to dneska nádherný :) a k tomu 15min ABS (asi si dám ještě jedno ;)

Ale co je hlavní? NEZVRACELA JSEM! :D Za to se musím pochválit :D

Sn: rohlík s máslem a 2 kolečka šunky
Sv: 1/2 croassantu
Ob: rustipikant (rustikální pečivo s pomazánkou a zeleninovou oblohou)
Sv: rajče, broskev
Ve: kuřecí stehno s bramborem
Sv: tvarohový kousek buchty

Vypito: 2,5l vody

Pohyb: 15min abs, běh 10km

MY birthday dream <3 

Classy blog

5 komentářů:

  1. supéééééééér....gratulujuuuuu!:-)....a vypadá to skvěle!:-)...taky jsem včera nezvracela, jsme to ale šikovné holčičky co?!:-)....

    ty botičky už jsou na mně moooooc růžové:-).....ale budiž!.-)

    OdpovědětVymazat
  2. hohohoooo...jsme skvělé!!!!...ani já včera nezvracela!:-).....a myslím, že to neproběhne ani dneska!!!!.....tak se opovaž vybočit z cesty!:-D......

    hmm...ale tak to je moc pěkná kombinace růžová s šedou!:-)....to by se mi myslím moc líbilo....nechtěla bys hodit fotku jak si oblečená když jdeš běhat?????...hele co ty jako profík v běhání mi řekneš o píchání v boku????..já ti běžím...s dechem nemám problémy, fyzicky mohu, ale i přesto mě začne někdy píchat v boku...nevíš čím to je????dííík:-)

    OdpovědětVymazat
  3. halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....jsi tu?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. mmm, dobře ty 10km, to teda pro mě sen! .)

    P.S. ty botky jsou parádní, ale brala bych je v modré nebo jiné! :D

    OdpovědětVymazat
  5. a nedám ti pokoj a nedám!!!!:-).....jak je?????????

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°