Počet zobrazení stránky

neděle 7. dubna 2013

6.4.

Life is just a party | bow
Ahoj holky :-) Omlouvám se za mojí neaktivitu, ale hrozně rychle to utíká. Ještě před chvilkou jsem lyžovala a nejednou je to týden daleko? Néé!

S přítelem je vše skvělý, po dvou letech jsme zase jako kdyby jsme se teprve potkali :D

A na atletice je všechno taky dobrý. Sice se mi v tomhle počasí tolik nechce běhat, ale donutit se musím :-) Příští sobotu běžím svůj první Dogtrack (závod se psem), tak jsem vážně zvědavá, držte mi palce :D




Jídelníček:
Sn: rohlík s ramou a 2 plátky šunky
Ob: pekingský salát s jogurtem, asi 2 lžíce špeclí (nechutnali mi, ale musela jsem..)
Sv: ovesné vločky s jahodovým jogurtem
Ve: pekingský salát s jogurtem

Tumblr_m75f2utphx1qf9e9do1_500_large

Pohyb: 
15min ABS
10km běh (56min)
Pump it up!
Pop Cardio

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°