Počet zobrazení stránky

neděle 24. března 2013

24.3.

Jak se mám? S přítelem (kamarádem) jsme se včera bavili, proč to není jako dřív.. A víte co je moje chyba?K No nečekaně, že jsem ztloustla.. Upřímně mě už štve. Jo jednou jsem ztloustla, ale tak to si nevšimne ani toho, že se snažím to změnit? Nechci, aby jste si mysleli, že je na mě zlý nebo tak.. naopak my si říkáme úplně všechno tak jak to je, ne tak jak to chceme. Ale potom musíte počítat se zklamáním :(

25.12.2012
23.3.2012

Sn: houska s perlou
Ob: brambory, zapečené maso
Sv: zelný salát
Ve: brokolice s kuřetem a vajíčkem

Pohyb: 15min ABS

3 komentáře:

  1. podle mě úžasná změna!!! :) vypadáš fakt skvěle, máš můj obdiv :) jídelníček perfect :)

    OdpovědětVymazat
  2. NA takovou krátkou dobu?! :O Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou krásná změna :) ..a jídelníček se mi také moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°