Počet zobrazení stránky

středa 20. března 2013

20.3.

Po delší době jsem tu - samozřejmě nestíhám :D U mě naprosto normální stav :)
V sobotu jsem byla na závodech v krosu, spala jsem u přítele a pak jsem byla celej den s holkama. Vypadá to jako ideální víkend? Bohužel ne.. mám deprese. Nevím z čeho, nevím proč, ale čas od času na mě přijde nálada a já se rozbrečím jak malá, zdají se mi děsivé sny, prostě hrůza.. 

S jídlem jsem spokojená, zdá se mi, že jím už dlouho docela dobře :) Vůbec nezvracím, ani se nepřejídám. Občas si dám něco sladkýho, ale žádný kvanta :) Snad to tak půjde dál a budu sem psát častěji.. :) 

Jídelníček:
Sn: 1/2 tvarohu + nakrájený banán
Sv: rohlík s perlou
Sv: Activia bílá
Ob: zapečená brokolice (1/2porce)
Sv: -
Ve: dušené kuře (potřebovala jsem bílkoviny), bílý jogurt light + pomeranč

Pohyb:
15min ABS (ráno)
1,5h atletiky (dneska jsem toho měla váážně hodně :D)

Tumblr_mjnlk488aa1r7tj0oo1_500_large

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°