Počet zobrazení stránky

středa 13. března 2013

13.3.

Tak včera večer jsem to asi s tím posilováním přehnala, dneska mě bolelo se i smát! :D Strašně jsem si namohla břicho, ale tak to je podle mě jen dobře :D Na atletice to bylo super, trénovali jsme překážky (na ty jsem antitalent :D) A před tím jsem byla asi s 10ti lidma na vodnici, tak jsem byla konečně mezi víc lidma :-) Jen se mi an atletice potom troošku motala hlava.. Stane se no :D
A zde je užitečný web na vaření: www.zdravavarecka.cz, snad poslouží :-)

Jídelníček:
Sn: (nepečené) müsli s mlékem
Sv: celozrnný chléb s banánem (rozmačkat mezi chleby + posypat skořicí)
Ob: rybí filé, troška brambor
Sv: (vodnice) cca 20g arašídů
Ve: 1/2 tvarohu + pomeranč + banán

Pohyb:
Jill six week level 2 (ráno- konečně jsem se donutila!)
atletika 1,5h


734399_518369198208737_73506935_n_large

1 komentář:

  1. Ahoj, jedláčik zase krásny a asi si mala fajn popoludnie :)
    Ja mám zo včera tiež riadnu svalovku, tak to má byť :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°