Počet zobrazení stránky

úterý 12. března 2013

12.3.

Ahoj holky :-)
Tak zaprvé moc děkuju za podporu, hned jsem měla větší chuť do hubnutí :D
A zadruhé si musím postěžovat :-/ Mrzí mě, že když jsem si už trochu vypracovala břicho a boky, tak po dvou týdnech, co tolik neposiluju (tím myslím, že každý den necvičím s Jill, ale jen běhám) tak ty svaly zase zmizely :( 
Proto budu muset pokračovat ve videích, protože sama, ani na atletice toho tolik nenaposiluju. 
S jídlem jsem se dneska snažila, dokonce jsem měla bez výdajů malinko přes 6000kJ :)

Jídelníček:
Sn: (nepečené) müsli s mlékem
Sv 1: banán
Sv 2: Milbona (jogurt s cereáliemi)
Ob: dvě porce dušené mrkve, cca 100g krůtího masa
Sv: mandarinka, 30g celozrnného chleba
Ve: zelný salát, 2 kaiserky

Pití: 2,2l

Pohyb: 
běh 10km
posilování 2x 15min ABS

Jen si tak lusknout a mít tuhle postavu, to by bylo! :-)9a7083448b4511e2af6f22000a1f9a09_7_large

3 komentáře:

  1. jojo, taky bych takovou postavu brala :) Jídelníček máš vzorný ;)

    OdpovědětVymazat
  2. to se mi taky stalo, když jsem přestala s Jill :/ jídelníček máš kráný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Liné, ja vždy zase obdivne kukám na tie tvoje jedláky a najmä, keď takto ješ dlhodobo, ja zväčša po pár týždňoch zhreším, takže som zvedavá, koľko mi vydrží teraz moje odhodlanie :)
    A my si takú postavu vybojujeme alebo skôr vycvičíme :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°