Počet zobrazení stránky

pondělí 11. března 2013

11.3.

Tak se vám jdu ozvat, jak bojuju :-)
Tumblr_mjiid0vhph1rwwscjo1_500_largeDnešní jídelníček se mi zdá dobrý, ale na kJ jsem toho snědla hrozně málo (3685kJ), tak nevím jestli to neni špatně. Bojím se, že se mi zpomalý metabolismus, ale to by neměl, když jím pravidelně ne? 

Sn: (nezapékané) müsli s mlékem
Sv: plátek vícezrnného chleba (30g)
Ob: zelný salát (byly těstovinové placky, BLE)
Sv: plátek vícezrnného chleba (30g)
Ve: kapusta s masem, 2x plátek vícezrnného chleba (60g)

Pohyb: 1,5h atletiky

Pití: 3,2l (voda, neslazený čaj)

3 komentáře:

  1. máš to krásný! já si myslím, že takhle jednorázově se určitě nezpomalí! jen tak dál :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj moja :)
    Podľa mňa máš toho fakt málo, ale ja tiež neoplývam práve ideálnym príjmom, ale mám tých 6000kj určite, tak pridaj kočko, lebo metabolizmus sa spomaľuje aj nízkym príjmom.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°