Počet zobrazení stránky

sobota 2. března 2013

2.3.

Tak první březnový příspěvek :-) Je to děs, jak to utíká, za chvilku bude léto! :D Né, že bych se na něj netěšila, ale bojim se vysvědčení a podobných věcí :D
A teď k jídlu a pohybu: Jím pořád podobně (znáte moje jídelníčky), akorát už nezvládám každý ráno vstát v půl 5 a cvičit 2 Jill za sebou :-/ Jsem prostě nějaká unavená, ale většinou si dám aspoň jednu Jill, nebo 15min Abs :-). Na tréninky chodím a doma taky docela běhám, i když v tomhle počasí se mi nikam nechceee :D

Každý večer teď sleduju The Biggest Loser, je to americká show, kde vybrali 15tlustých lidí, rozdělili je do tří týmů a každý tým má svého trenéra, je to Jillian Michaels, Bob Harper a Dolvett Quince (toho neznám, ale je taky skvělej :-)
No a co jsem si myslela o Jillian.. Všechno to se smazalo, když jsem viděla tenhle pořad :D Ona je jako trenér neskutečně tvrdá, úplně jsem se jí začala bát :D Ale na druhou stranu, donutí ty lidi cvičit, to je fakt :-)

Včerejší jídelníček:
Sn: vločky s mlékem
Sv: pomeranč, 1 celozrnný chléb namazaný tvarohem
Ob: brokolice zapečená s vejcem, zeleninová polévka
Sv: celozrnný rohlík
Ve: velká mistička zeleninové polévky s kuř. srdíčkama

Pohyb:
15min Abs
2km běh, 5x100m sprint, 2km klus, 4km běh (běh je naplno, klus je běžná rychlost)

Tumblr_ljiczm0lw41qg3ttvo1_500_large

3 komentáře:

  1. Ahoj :)
    strašne moc rýchlo to uteká, však, už tu bude leto, to je pravda :)
    Tieto programy tiež rada pozerám, tento konkrétne nepoznám, ale môže to byť fajn ho sledovať!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som svoje jedlo fakt nikdy moc pred nikým neriešila. Skôr mám pocit, že okolie si začne všímať také veci, koľko jem, čo jem a kedy.
    Inak aj na dezertný tanierik sa toho zmestilo dosť! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj , pozývam ťa na svoj blog :

    www.tearsofanangel.blog.cz


    prepáč za "reklamu" :) mám nový blog tak hľadám návštevníkov prípadne niekoho na spriatelenie blogov :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°