Počet zobrazení stránky

pondělí 25. února 2013

25.2.



Holky, cvičíte některá s Bobem Harprem? Já jsem s jeho cvičením začala nedávno. Moc se mi líbí, jelikož tam hodně posiluje nohy (to potřebuju na atletiku) a ruce. Ale vadí mi, že tam není ani jeden pořádnej cvik na břicho :/ Vyřešila jsem to tím, že si vždy před tím hodinovým workoutem dám 15min ABS a je to :D Napište mi prosím svůj názor, děkuju :-)
Tumblr_mfleyzftfp1s1ncjgo1_500_large

Jídelníček:
Sn: vločky s mlékem + 15g arašídů
Sv: jablko, 2 disko kolečka
Ob: 1/2porce těstovinového tuňákového salát, zeleninová polévka
Sv: 2 rýž. chlebíčky, mrkev
Ve: lečo s bramborem

Pohyb:
2km klus, 5x100m sprint, 5x500m (trénink)
Jillian Michaels 6weeks level 2
Jillian Michaels 6weeks level 1

1 komentář:

  1. Ahoj Line :)
    boba necvičím, ale na niektorom blogu som videla, že holka podľa neho cvičí, ale fakt neviem, u koho :)
    Ja na nohy necvičím vôbec, mám pocit, že sú až moc veľké a svalnaté. Skôr cvičím na stred telo, brucho, chrbát a ruka, to sú moje slabé partie...
    Krásny jedlák!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°