Počet zobrazení stránky

neděle 24. února 2013

24.2.

Jéé, kdyby jste jen věděli, jak jsem si tenhle víkend užila :D Jako nikdy dřív! :D O pátku jsem vám psala a sobota byla ještě lepší :D Vyrazili jsme v 1 ráno na projížďku Mercedesem, po cestě nabrali kamarády a pak už ani nevím co jsme všechno dělali za kraviny :D Vím jen, že když jsme jeli k Hladovýmu Oknu, tak jsem si skočila do Tesca pro müsli tyčinku, protože jsem měla hlad :D
Sice jsem si (asi) zkazila tu mojí úžasnou váhu, ale to je fuk :) V týdnu totiž budu makat a o víkendu si užívat :) Takový je plán! :D 
A navíc si myslím, že kdybych měla takhle vypadat o prázdninách, tak to bude pořád lepší než minulý rok :D 
Přeju krásnej začátek do nového týdne :* PS, taky vám tak ubíhají týdny? :D

*EDIT: 15min ABS, 60min s Bobem Harprem, 15min ABS*


2 komentáře:

  1. Ahoj, to je úžasné, že si si užila víkend, to je dôležitejšie ako váha a jedným víkendom si ju určite neskazíš :)
    Týždne mi utekajú rýchlo a najhoršie je, že mám pocit, že som od ledna nepohla so svojimi predsavzatiami :D

    OdpovědětVymazat
  2. No trošku mi na nej vadí, ako jej už lezú panvové kosti, ale inak je kočka a 58cm v páde, to nechápem. Ja mám rovnako vysokú kamošku, ktorá vyzerá ešte chudšie ako oa a má v páse 68cm a tipla by som jej o desať menej...

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°