Počet zobrazení stránky

sobota 23. února 2013

23.2.


Tumblr_mh60qn9cve1qd8q7fo1_500_large

Ahooj holky! :)
Tak jak se vám daří? :) Mě poslední dva dny skvěle, napíšu vám sem jídeláky :D Včera večer jsem byla s přítelem a kamarádama v čajce a potom se to přesunulo k nám, byla děsná sranda :D Měla jsem hroznou radost, že po dlouhý době se tak bavim :-) A bez pití! Jen s vodničkou :D A jelikož jsme k nám přijeli někdy v 10 a nikdo ještě nevečeřel, tak jsem všem dala jídlo a nějaký křupky apod. :D A vůbec mi nedělalo problém to nejíst :-)

Jídelníček čtvrtek:
Sn: vločky s tvarohem a 1/2 jablka
Sv: míchaný salát, 1ks celozrnného chleba
Ob: 1/2 porce penne s kuřecím masem
Ve: míchaný salát, kousek vepřového dušeného masa

Pohyb: Trénink (pěkně jsem se zapotila, běhala jsem-rozklus 2km, 5x100m, 5x500m, 5x100m, výklus 2km)



Jídelníček pátek:
Sn: Milbona jogurt s cereáliemi, pár arašídů
Sv: jablko
Ob: zeleninový salát, 1ks celozrnného chleba
Sv: mrkev
Ve: jablko + 200g tvarohu

Pohyb: 1h badmintonu, ringo (tělák)


Míry:
Prsa: 86cm
Pas: 66cm
Boky: 86,5cm
Váha ve středu: 60,5kg
Váha dnes: 58,9kg!

Vím, že toho jídle není moc, ale já budu jíst víc teď o víkendu :) Ale zdá se mi, že jsem jenom za ty dva dny zhubla, ale nevím, jestli to je pravda :D A to jsem měla naprosto minimální pohyb :D

3 komentáře:

  1. Pěkné míry.. Já mám jen o kilo víc a přes boky mám 94cm, prsa 89cm.. Vypadáš moc dobře..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, našla som náhodou tvoj blog a veľmi ma zaujal. Vtipné je, čo ti radil ten dietológ, najlepšie je asi počúvať svoje telo a nájsť si cestu, ktorou sa ti bude dariť chudnúť :) Inak je skvelé, že si odolala bramburkam. Pekný víkend prajem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Niekedy je ťažké naraziť na toho správenho človeka, ktorý sa v tom opravdu vyzná a vie zostaviť jedálniček na mieru.
    Inak na tej fotke si ty, že? Myslím, že máme dosť podobné postavy, tak držím palce, nech ich formujeme správne :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°