Počet zobrazení stránky

středa 20. února 2013

20.2.

Pan dietolog? Totální propadák!
Když jsem vyšla ven, tak se mi chtělo brečet, že jsem za to vyhodila 3stovky! :Jen mě zvážili, změřili tuk a podobný (to jediný bylo k něčemu dobrý). Nejdřív mi řekl, že na to kolik sportuju jím málo. Když jsme se ale dostali k tomu, že bych chtěla zhubnout, tak mi řekl, že musím snížit příjem kJ o 20% (jako by to nebylo napsaný na každým rohu).
Takže vážně nevím co mi nakonec poradil. Jím málo, ale mám jíst ještě míň? WTF? Kvůli tomu jsem tam šla! A na závěr.. kdybych s nima chtěla pokračovat, tak jim dám 13 tisíc :D Jo, tak to si strčte někam ;-)
Jinak jídelníček mám prý vyvážený a zdravý, mám jíst jen víc bílkovin, ale teoreticky bych měla hubnout (no, neděje se..)

Váha: 60,5kg (pořád stejné..)
Tuk(kg): 16,5kg (v září jsem měla 19..)
A místo 50% vody mám jen 30%.. Takže pít, pít a pít! Jinak se mi neudělají svaly ;)

Sn: vločky s mlékem s 1/2 jablka
Sv: Milbona jogurt s cereáliemi
Sv: rýž. chlebíček, zelný salát
Ob: kuřecí stehno pečené, malinko rýže
Sv: 2 rýž. chlebíčky
Ve: 2 mističky zeleninového salátu, plátek celozrnného chleba

Pohyb: 
1 h atletiky (posilování)
15min ABS
1h kondičního posilování s Bobem Harprem (je božíí! :-)

3 komentáře:

  1. ahojky!!!!!:-)...no tak to je pěkná hovadina.....jako kdyby člověk nevěděl jak to s tím jídlem trochu je, tak takovejhle idiot udělá v hlavě úplnej maglajs.....že se nestydí takovýhle lidi vůbec pracovat v těhle oborech!!!!!!!......
    jinak to máš hezký:-)..jídlo hubnoucí, pohyb neskutečný!:-D....

    a podle těch hodnot máš teda sakr amálo tuku v těle!!!!!:-/...to je myslím slušně pod hranicí

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky!!!....všimla jsis co si napsala za blbost?????.....že by jsi se nikdy nechtěla přiblížit normální hranici tuku v těle???....to je opravdu dost pochroumanej názor nemyslíš???:...neuvědomuješ si, že ty opravdu už tuk hubnout NESMÍŠ??!!!....vždyť by sis pak koledovala o problémy, ten tuk v těle má jistý dost důležitý fce!!!!!...

    jinak co se hubnutí týká...kočko, každý tělo je úplně jiný a na každý tělo platí úplně něco jinýho!!!!....být tebou, tak si ještě jednou zajdu na nějaký pořádný měření. Myslím tím, aby ti změřili přesně kolim máš tuků, svalů a vody v těle. Nejlépe aby ti i změřili tukové řasy......
    Máš v pořádku štítnou žlázu?....

    já si prostě myslím, že jsi neskutečně nasvalená. Můžu se mýlit, ale přišlo by mi to logický....takže bych si tuhle teorii nechala potvrdit a pak už by se dalo zase s něčím pracovat!......

    ale prosím tě, opovaž se hladovět!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky.....prosím tě uvědomuješ si jako blbost jsi řekla???...že by jsi se nikdy nechtěla dostat k normální hranici tuku v těle???....to opravdu nezní moc zdravě!!!!!!....ten tuk v těle má svůj účel a pokud tam není, tak si taky můžeš zahrávat s pěknými problémy!:-/....

    jinak je těžký radit...každé tělo funguje jinak a na každé platí něco jiného...

    já být tebou tak si ještě jednou někam zajdu na pořádný změření těla...myslím tím tuk, vodu i svaly, nejlépe i tukové řasy (myslím, že se toho dá změřit ještě daleko víc)
    aby jsi věděla jak na tom tedy doopravdy jsi.....(taky mě napadlo jestli máš v pohodě štítnou žlázu, ale to myslím, že mít budeš).....

    víš já si myslím, že jsi prostě jen děsně nasvalená...jistá si být nemůžu, ale přijde mi to logický......

    jenom prosím nehladov....!!!....a myslím, že by jsi neměla proti své postavě tak brojit.....prostě jsme jen zblblý z těch modních hubeňourek....

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°