Počet zobrazení stránky

úterý 19. února 2013

19.2.

Nevěřili by jste mi, kde jsem dneska byla :D Nečekaně, u přítele :D Byla jsem tam snad 6 hodin (končila jsem ve škole brzo..) A je to dobrý :) Jako bych to neříkala.. :D
Ve škole nám chybí třídní (matika+ fyzika) takže jsem úúplně nadšená :D Lepší týden jsem dlouho neměla :D
Tumblr_mg7r9wjurm1qhh40ko1_500_large
Zítra jdu k tý dietoložce, tak vám pak napíšu co mi poradila :-) A na atletiku budu chodit, přece jenom, bych se bez toho zbláznila :D

Jídelníček:
Sn: vločky s mlékem a jablkem
Sv: Milbona (jogurt s cereáliemi)
Ob: zapečené brambory
Sv: jogurt, Kinder mléčný řez (máme jich doma karton :D)
Ve: zeleninový salát

Pohyb:
ráno: 15min abs
odp: Jill 6 weeks level 2, 15min abs




YEAH, I WANT!
Tumblr_mi6p5jmq0u1s5knqno1_1280_large

1 komentář:

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°