Počet zobrazení stránky

neděle 3. března 2013

3.3.

Tumblr_mhzzo4tdhd1rc4qoeo1_500_largeJídelníček 2.3.
Sn: müsli sypané s mlékem
Sv: 1ks tvarohový buchty s jahodami (pekla jsem :)
Ob: velká miska zeleninové polévky
Sv: tvaroh + kiwi
Ve: chlebíček s krabí pom. (u přítele se slavilo)

Pohyb:
8km běh
22km inline bruslení

Ze soboty na neděli jsem opět spala u přítele.. Nejdřív jsem byla zarmoucená, chovali jsme se k sobě jen jako kamarádi, ale potom už jsme si uvědomili, že kamarádi nikdy být nemůžeme, že vždycky budeme něco víc.. :-)
(Jestli jsem to ještě neříkala, snažíme se na sebe tolik nevázat, ale moc nám to nejde :-/ :D)


Jídelníček 3.3.
Sn: vločky s activií a 1/2 banánu (připravovala přítelovo maminka, bylo to výborné :-)
Sv: větrníček - a bez výčitek :-)
Ob: pečené brambory, dušené maso (bohužel vepřové)
Sv: müsli s mlékem, tofinek
Ve: 150g tvarohu s müsli

Pohyb:
4km běh
20km inline bruslení

Ano, dnes jsem měla přeslazený den, ale řekla bych, že jsem to spálila :D Mamka mi dneska asi 5x řekla, že jsem hrozně moc zhubla.. nevyvracím jí to, ale rozhodně nejsem ještě ani v polovině k mého cíle. Mějte se krásně slečny a hezký další týden :-*

878df9a3895ea36ed5ea0046793a35a8_large

1 komentář:

  1. Ahoj, ja mám pocit, že som v poslednej dobe vyŕízená furt :D Ale musím sa vzchopiť, to nebude jarná únava. Jedálničky máš krásne a som rada, že s priateľom to funguje :) Je pekné byť na seba naviazaní, nie? Síce všetkého moc škodí, ale prečo?

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°