Počet zobrazení stránky

sobota 9. února 2013

8.2.

Tak a je to tady, jdu k dietoložce.
A proč? No přítel si se mnou povídal, jak to mám teď s jídlem, že si všiml, že to přeháním s tím cvičením (to se zrovna sakra spletl :D) a došli jsme k tomu, jak se s tím jídlem pořád trápím a  nakonec jsem se u něj na klíně rozbrečela.. No a tak se přítel rozhodl, že s těmi mými problémy udělá jednou konec a objednal mě tam. Jdu tam ve středu 20. tak jsem zvědavá, jestli mi vůbec něco řeknou ;-)

Jinak jsem dneska zvracela, prostě jsem měla hroznej den, okradli mě, tak jsem byla na policii a mrzla jsem hodinu v tý zimě když jsem čekala na mamku.. k tomu jsem měla hlad, protože jsem skoro nic nejedla a když jsem si až v 8 dala večeři, žaludek to nevydržel :-/ 

Já už chci školu, já už chci svůj řád!
Tumblr_mggxlblwya1rs8w78o1_500_large

3 komentáře:

  1. okradli tě? tak to je na hovno.. Jsem zvědavá jak dopadneš u té dietoložky.. asi ti řekne, že jíš hrozně málo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. snad už se máš líp, to je od přítele moc hezké gesto :)

    OdpovědětVymazat
  3. Beru, to je hrozný, že tě okradli :-/ Jinak na jednu stranu ti gratuluji k tomu, že máš tak skvělého přítele. Mně kvůli problémům s jídlem bývalý opustil. Prý už to nemohl vydržet, že to byl hrozný zápřah na psychiku. Teď jím normálně a je mi toho zkaženého vztahu líto. Ale už to asi nezměním... Tak ty se snaž, ať ho moc netrápíš. :-* Oni to asi snáší taky těžko, stejně jako my. Drž se!! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°