Počet zobrazení stránky

neděle 10. února 2013

10.2.

Holky, málem jsem zhřešila :D Ale nemyslím s jídlem, ale s klukem.. To bylo tak: 
Byla jsem v sobotu večer s kamarádkou na sále a byl tam i můj bývalý. Všechno bylo v pohodě jako vždycky, tancovali jsme spolu, řešili naše vztahy s  našimi partnery a potom si šel ke mě pro bundu (už jí tam schovávám asi rok..) Tak jsme byli u mě, v půl 2 ráno a on mi tam začal dělat návrhy (znáte to..) Naštěstí jsem byla tolik při smyslech, že jsem ho odmítla. Ale on to chudák malej nevzdával :D Naštěstí mě vysvobodil kamarád, když na něj troubil před mým barákem, aby už šel :D Uff, umřela bych výčitkami..

Jinak se hrooozně moc těším na školu a ten můj řád - znáte mě :D Jídelníčky zase začnu přidávat, už by měli být přijetelný, tak uvidíme :)
Tumblr_m4zydhyzu61rscn9zo1_500_large

2 komentáře:

  1. dobře ty! :) vyspat se s bývalým a potom se tou myšlenkou trápit ještě půl roku, to znám :D ještě, žes to neudělala... :)

    děkuju za komentář, tohle jsem potřebovala slyšet, jsi miláček :-*

    OdpovědětVymazat
  2. :D já bych to asi neustála .. jsi dobrá! :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°