Počet zobrazení stránky

úterý 12. února 2013

11.2.

Jen v rychlosti :) První den školy dopadl nad očekávání, hned první hodinu jsem dostala dvojku z matiky :) Druhá věc byla ta, když mi přítel zavolala ať vylezu před barák, že mi chce dát pusu.. Tak jsem vylezla a on tam seděl v novým Mercedesu :D Takže jsem se s ním asi dvě hodiny projížděla a je nádhernej :-)

Jídelníček:
Sn: vločky s mlékem
Sv: cottage, 1/2 krajíce chleba
Ob: rybí filé s brokolicí a sýrem
Sv 1: müsli tyčinka
Sv 2: 1/2 chleba s masem
Ve: zeleninový salát
Ty svačiny byly dvě, protože první jsem měla ve 14:00 a druhou v 16:00 :-)

Pohyb:
běh 8km
Jillian 6 weeks lvl1

2 komentáře:

  1. hmm, mercedes.. taky bych se projížděla :) Pěkný jídelák i cvičení..

    OdpovědětVymazat
  2. páne jo, to je hezký :), to jak Ti Tvůj přítel zavolal..... já mám prázdniny tento týden :p

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°