Počet zobrazení stránky

úterý 5. února 2013

5.2.

Běž a nezastavuj!
Tak na to jsem myslela, když jsem to chtěla vzdát uprostřed sněhové vánice (podotýkám na cestě uprostřed rozlehlé louky.. ) Sice jsem byla zmrzlá na kost a vyčerpaná.. Ale já ten běh tak neskutečně miluju. Je to moje vášeň pro kterou jsem schopná udělat téměř cokoliv.
Původně jsem si myslela, že jsem ještě moc nemocná a nechtěla jsem běžet. Ale když jsem mamce řekla, že teď mám každou sobotu 3x za sebou závody, tak mi řekla, že bych měla začít makat :D A tak jsem si přestala hrát na nemocnou a jak mi to šlo :D

Sn: sójový rohlík s mlékem
Ob: palačinky z oves. vloček + lžíce marmelády
Ve: 1/2 celozrnné bagety + 100g krůtího stehna

Dnes jsem neměla svačiny, jelikož jsem snídala až v 10, ve 12 jsem obědvala a ve 3 místo svačiny jsem sportovala.. A pak to takhle dopadá! :D

Pohyb: 
Běh 10km <3
Jillian 30 Day's shred (3.level)
Tumblr_mhpq5n6awd1qgadzco1_500_large

2 komentáře:

  1. s tím během tě obdivuji.. na závodech je rozsekej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš to perfektní! :-* to zapálení pro běh Ti moc závidím! :)
    jsi úžasná, zlato :-*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°