Počet zobrazení stránky

neděle 3. února 2013

3.2.


Lumgs7q2qru_large

Ahoj, shrnutí víkendu? Tak zaprvé jsem si ani nevšimla, že nějaký byl :D Jinak je mi líp, včera u mě spal přítel, tak mi bylo dobře :)
Ale vážně, sice mám hlas jak hospodská :D Ale nekašlu, tak snad budu moct brzy cvičit :) Těším se na ty povinnosti.. Na to MÍT nějaký účel. Nechápu ženský v domácnosti, vážně ne :D Těším se, až budu ve 4 ráno vstávat abych si dala dvě Jill za sebou a pak běžela na autobus.. Tam se učila a usnula při tom :D Tohle je totiž moje.. Žádný nudný flákání doma :( Takže všichni co jste na vysoký.. nezáviďte nám ty prázdniny :D

Sn: zapečený chléb se sýrem
Sv: vločky s 1/2 jablka a jogurtem
Ob: rýže s kuřetem (MŇÁM)
Sv: vločky s 1/2 jablka, 1/2 banánu a jogurtem

Btw, koukáte někdo na Primu ZOOM? Je to lepší než jsem myslela :-)

2 komentáře:

  1. Jooo, taky by mi bylo fajn, kdybych byla s přítelem :))
    No, mně prázdniny ještě nezačaly :/ :D Stále ještě nemám splněné všechny předměty :/ :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°