Počet zobrazení stránky

pátek 1. února 2013

1.2.

My dream body :P 
E7df075df835942ff6c1682520e82744_large
I will have it. Trust me!

Dnešek celkem šel :) Sice jsem necvičila, ale našla jsem pozitivum :) Když se nebudu přepínat s Jill, dřív se uzdravím a budu moct jít běhat, jupííí :D Jak já se těším :P
Ale dobrá.. i přes to jsem posilovala :D Ale jen v mezích, pár cviků na břicho a boky :) 


Jídelníček
Sn + Sv: celozrnná houska s ramou
Ob: čočka na kyselo
Sv: houska s ovocným jogurtem
Ve: zapečené vločky s jablkem a mandarinkou



By the way, musím vám něco říct :D 
Jak jsem mluvila o tom iPhonu (jo, tak na něj jsem zatím moc chudá studentka :D), tak jsem si koupila aspoň Samsung Galaxy Ace a mám z něj radost :-) A abych nebyla bez jablíčka, tak si dám opravit iPod (dostala jsem 4G od přítele a následně ho hned na závodech rozbila.. :D)

2 komentáře:

  1. pěknej :) Kolik tě stál? také mám v plánu pořídit si nový tel..

    OdpovědětVymazat
  2. Rozržení workoutů mě hrozně baví :), kdybych si to dávala vše najendou tak by mě to nebavilo, určitě vyzkoušej ;).
    Jo, po nemoci to chce oomalinku zase začínat, je to vopruz, taky jsem si tim prošla :/.
    Máš pěkný jídelníček :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°