Počet zobrazení stránky

čtvrtek 31. ledna 2013

31.1.



Tak jsem byla bláhová, že budu zdravá.. je to horší a horší :-( Už se nemůžu ani vyhrabat z postele, mám horečky a děsivě kašlu.. 
No a s tím souvisí i moje špatná nálada.. Je to kvůli tomu, že jsem přítele viděla od pátku jen jednou, svoje kamarádky jsem neviděla už skoro tejden a už 2x jsem tento týden necvičila!!! (Po dnešku to bude 3x, protože dnes je mi snad nejhůř..)
Ach jo, nepřeju to nikomu.. Nesnáším tento pocit bezmoci!


Tumblr_mhegofrter1s3jo7bo1_500_large
<3
Jídelníček
Sn: vločky s mlékem
Sv: rohlík s ramou a 1/2 jablka
Ob: zeleninová polévka
Sv: rohlík s ramou a 1/2 jablka
Ve: ?

Nedivte se, už jím pečivo :D A to hlavně proto, že když jsem byla v nemocnici, tak jsem musela jíst 4 pečiva denně a ještě jsem hubla. Můj plán je jíst opět pravidelně (jak jsem celý den doma, tak to mám rozházené) a nic mimo plán.

*EDIT: 2x Jill 6 weeks*
Ano, bylo mi neskutečně špatně a krchlala sjem, ale asi mám vážně závislost..

5 komentářů:

  1. Tak hlavně to pořádně vylež, ať z toho není něco horšího ještě.

    OdpovědětVymazat
  2. když budeš v tomhle stavu cvičit, bude ti ještě hůř.. odpočívej..

    OdpovědětVymazat
  3. jako promiň ale cvičit při horečkách....co myslíš, jak se to asi tomu tvýmu tělu líbí???...

    ještě kdyby sis udělala třeba jen pár sklapovaček na břicho...ale ty to zabzdíš 2x Jill..????....to opravdu neni dobrý...

    koukej odpočívat!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuji!!! :*
    Ale taky myslim, ze by sis mela hlvne odpocinout, zlato!

    OdpovědětVymazat
  5. pravdepodobne kvuli hladu..ale nevim, drive mi delal zaludek velke problemy.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°