Počet zobrazení stránky

úterý 29. ledna 2013

29.1.



Tak jsem to nevydržela a musela jsem si zacvičit :D Prostě to nejde celej den se jen tak válet, nejsem na to zvyklá :D Naštěstí už jsem docela zdravá, ale rozhodně né dost na to, abych mohla chodit do školy :D :D.
A zajímal by mě váš názor- rozbila jsem si iPod a teď nevím, jestli si mám kupovat iPhone (asi 4S). Kolem sebe mám jen Apple lidi a tak se teď rozmýšlím.. Jak to vidíte vy? :)

Tumblr_mh2m8358qa1r6iwnro1_500_large



Jídelníček
Sn: vločky, 1/2 jablka, mléko
Sv: kousek štrůdlu
Ob: zeleninová polévka s nudličkami
Sv: trošku dýňového kompotu
Ve: 'ovesný nákyp' (viz recept o článek níže)

Pohyb
Jill 6 weeks lvl 2
Jill 6 weeks lvl 1
posilování - břicho, boky, ruce

5 komentářů:

  1. Teď jsem poprvý prolítla tvůj blog, a myslím si, že si ďábel! v dobrým, samozřejmě ;)

    Co se v tvé mysli děje pokud nemáš věci pod kontrolou? Existuje něco, co nemáš vnitřní potřebu kontrolovat?

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pěkný jídelníček :)
    4S se mi líbí, ale jde o to, co chceš ty :) já kdybych si teďka rozbila třeba telefon, tak bych si ho koupila, ale zase na tom nevidím nic až tak extra.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezke jidlo i pohyb ;) ....bohuzel s Applem zkusenosti skoro nemam :)

    OdpovědětVymazat
  4. jé, to se máš s tím cvičením :) já teď cvičit nemůžu a trpím :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám to štěstí, že jsem teďka ještě doma, tak kvůli cvičení nemusím vstávat, já bych se vlastně asi nedonutila jen tak vstát :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°