Počet zobrazení stránky

úterý 29. ledna 2013

50!

Proč 50? Protože chci mít svých 50kg. A víte co? Ode dneška se hodlám každý den probudit a podívat se na strop, kde bude tohle číslo. Protože jen to mi zaručí, že ať se probudím jakkoli, vždy si vzpomenu na svůj cíl.
Ano, sice vidím hodně změn na sobě a už se ani nestydím v plavkách, ale pořád mám na váze stejné číslo a to mě deptá :D (60kg)

BTW: Celý den koukám na Victoria Sacret Fashion Show, je to jako droga :D (odkaz zde)

A upekla jsem si výborné jídlo- do misky jsem nasypala hrst vloček a zalila mlékem, pak jsem přidala nakrájenou půlku jablka a jiné ovoce. Nakonec jsem tam nasypala ještě lžíci mouky na zahuštění a celé jsem to dala do zapékací mísy. Nahoru jsem naskládala nakrájenou druhou polovinu jablka, posypala trochou cukru a skořice a dala na chvilku zapéct. Je to vynikajícíí!! :D Nejradši bych tam dala trochu tvarohu, ale ten nám ráno došel, tak příště :)
Kdyby jste některá tento recept zkoušela, tak mi napište, jak vám to chutnalo, děkuju :)
Tumblr_mf4cpft9ik1rg1uv3o1_500_large



1 komentář:

  1. Wow! Jen jsem vkročila k tobě na blog a hned jsem se zaláskovala! ♥ :D
    wow! Máš vážně senzační blog, hned na první dojem mě zaujal. :-)

    Taky se řídím hodně zdravým životním stylem a miluji cvičení! ♥
    Kdysi jsem dokonce měla pro-ana blog. Protože, no...jsem možná do toho na pár měsíců spadla. Pak naopak přišlo zase období, že jsem chtěla se RYCHLE UZDRAVIT, ale dělala jsem to špatně. Takže jsem zase dost přibrala. Teď jsem v normálu a zkrátka cviičim a jím zdravě :-)

    Jinak, za prvý, já TAKY DĚSNĚ NERADA STAHUJU :D a koukám jeině online! :D třeba na PLL na zkouknito.cz
    (Zadej: pretty little liars 1x01)
    Jinak, já taky MILUJU lipstick jungle, ovšem viděla jsem jen 3 první díly a už nikdy pak jsem to nikde nenašla. :( Nemáš odkaz, nejlépe na online? :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°