Počet zobrazení stránky

pondělí 28. ledna 2013

28.1.

63696_428619037209130_1796221415_n_largeHolky.. jsem bezradná. Tak dlouho už jsem nebyla nemocná, že vůbec nevím co jíst.. Co mám dělat.. Můžu aspoň cvičit? Mám se doma léčit minimálně 10dní, nejlépe 14.. A to mám v únoru mistrovství ČR s atletikou :-( Vážně jsem docela smutná, přítele teď nějakou dobu neuvidím, dělá zkoušky a kamarádky taky ne, protože všechny jedou na hory.. Ách jo

Dneska jsem nezačala vůbec dobře, měla jsem ráno v čekárně jeden suchej rohlík a doma potom vločky a na nervy jsem si dala pár bonbonů z bonboniéry.. Takže si teď zalezu do postele a budu se dívat na filmy :D Moc doporučuji 'The last song' a 'Pod jednou střechou' moc krásné filmy :-)

3 komentáře:

  1. :(( já jsem taky nemocná, ale už se to lepší..
    Snad ti bude brzy líp.
    The Last Song je krásnej :))

    OdpovědětVymazat
  2. Brzy se uzdrav :) a děkuji za filmové tipy..

    OdpovědětVymazat
  3. být Tebou se teď tak 10 dní léčím a až pak cvičím, ať se co nejdřív uzdravíš!!!! :-*
    drž se, miláčku :-*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°