Počet zobrazení stránky

úterý 22. ledna 2013

22.1.

Pro dnešek vystihující..
Tumblr_mgzjr4f1sq1qldi4no1_500_large

Tak dnešek jsem projela na -100%. Začalo to ve škole. Bolela mě hlava, tak jsem jela domů. A místo toho, abych si šla lehnout, tak jsem si udělala oběd (nešla jsem do jídelny), a pak jsem udělala puding pro brášky. No samozřejmě, že jsem si jeden vzala.. A ještě večer.. měla jsem strašnej hlad (nevím proč) a doma mamka udělala pizzu, tak jsem si dala dva kousky a pak jsem dojedla po bráškovi půl mističky krupičky.. to bylo asi v 6. A teď jsem snědla puding z kelímku (jogurt). Snažím se jít nezvracet, ale už teď vím, že je to zbytečnej boj. Takže tohle se stane mě, po půl roce nezvracení. Fakt děkuju osude.

A pozitivní je to, že mi přišli nový Adidas boty na běhání, jsou křiklavě červený, takže budou vidět přes celý hřiště :) Ovšem mě nikdo nepřehlídne, takovou tlusťošku na dráze.. Omlouvám se, ale mám vážně děsnou náladu :-(( Snad to bude od zítra zase dobré.

4 komentáře:

  1. prosím tě nech tohoo!!!!..koukej se z toho otřepat!!!..to se zvládne uvidíš!!!...a jestli jsi snědla jenom to co si vypsala, tak to je pohodička!!!!!...to kdyby si viděla mně když se do mně pustí přejídání....to by ses divila!!!!!....kvůli tomuhle se opravdu nezvrací.....!!!:-/:-(...

    a věř, že zítra to bude zase dobrý...musíš si věřit a nevzdávat to..uvědom si všechny proti...a za chvíli dojdeš k tomu, že tohle už nemáš zapotřebí!!!!...tak jako já!:-)...

    OdpovědětVymazat
  2. :(
    Děkuji zapochvalu. Jak vidím, je nám oběma docela dost bídně. :/

    OdpovědětVymazat
  3. ten text opravdu vystihuje všechno... Tebe, mě, nás všechny...
    je mi líto, že se zvracení vrací, přitom - nesnědla jsi toho zas tolik, doufám, že jsi to nakonec přemohla... jsi silná, věřím Ti :-*
    aspoň nové botky snad trochu zvedly náladu :-*
    psychika je při hladovce většinou na dně, ale já jsem sebrala veškerou sílu, snad to bude stačit...
    drž se, stojím při Tobě :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť jsi se nijak nepřejedla.. nechoď zvracet, je to jen začarovaný kruh.. Neboj dnešek bude úspěšnější ;) Sem tam se stane, že člověk trochu uklouzne.. důležité je se na to hned nevysrat a nepřežrat se..

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°