Počet zobrazení stránky

středa 23. ledna 2013

23.1. (Part 1)

Jen se na rychlo hlásím, že jsem to včera zvládla a žádný zvracení se nekonalo :D A jak jsem řekla, tak jsem si o hodinku přivstala a cvičila jsem Jill 6 weeks level 2 a potom Jill 6weeks level 1 :)

A jídlo bude dneska snad zase dobré, napíšu vám aspoň plán:
Sn: vločky s mlékem
Sv: 2 bagetky na dopečení s kuř. šunkou
Ob: kuskus + 3 druhy masa (jídelna)
Sv: Bebe
Ve: salát ze zelí a mrkve

Pohyb: 2x Jill

Tumblr_mh0xnfj7i61rv9m48o1_500_large

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi to zvládla :)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, já jsem na tebe ale hrdá!!!!...však taky opravdu o nic moc nešlo....těch pár věcí, který se ti zdály jako přejezení by někomu postačili jako svačinka po obědě!:-).....prostě blbost jít zvracet!:-)....

    tak dneska toho pohybu máš ale ultra hodně.....tobě to všechno musí ty svaly spalovat jak továrna....myslím, že ty se nemusíš bát nějakýho sousta navíc!!!:-)...já se o tom taky teď furt přesvědčuju!:-)....něčím ty svalíky živit musíme!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°