Počet zobrazení stránky

pondělí 21. ledna 2013

21.1.

Neděle: 10km běh, 2x Jill
Pondělí: 2h atletiky, 2x Jill

Ne, opravdu takhle nehodlám cvičit až do léta, sice bych měla zaručenou postavu, ale nezvládla bych to :D To dělám jen teď, v sobotu totiž jedeme na závody do Prahy, tak chci vypadat zase trochu víc jako atletka :P Ale kdykoliv budu plná síly, tak budu takhle cvičit :)
Budě to znít divně (a možná je to jen placebo), ale když tohle docvičím, tak si vždy přijdu o něco hubenější :D

A k jídlu? Teda spíš k rodičům- teď jsem večeřela a jelikož chci jít na tu Jill, tak jsem se nechtěla nacpat.. a rodiče zas měli histerák, a říkali ať se opovážim zase brečet (u jídla..).
Vážně nechápu proč bych měla brečet. Mě šlo jen o to, aby mi pak nebylo blbě.. No rozhodně naše vztahy klesly opět téměř na nulu. Ale já to zvládám, mám přece milujícího přítele a cvičení :)

Snídaně: vočky s mlékem
Svačina: celozrnný chléb s pažitkovou pomazánkou
Oběd: makrela, pečené brambory
Svačina: celozrnný chléb s paž. pomazánkou, mrkev
Večeře: brambory, špenát, vajíčko

3 komentáře:

  1. :-D....no já myslím, že toho máš víc!:-D.....ale nebudem s ehádat!:-D....

    a jídelák vypadá taky moc hezky..nepřijde mi nijak špatný!!!...

    no já jsem to dneska zase nějak pohnojila....musím se tomu vzepřít...nevím co to semnou zase je!:-(.-(:-/.....

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherný jídelák a s tím cvičením tě mohu jen obdivovat! Jsi vážně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  3. Woow ty jedeš kočko :)
    Opožděně děkuju za přání :) Jinak, bylo mi 19 :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°