Počet zobrazení stránky

neděle 20. ledna 2013

19.1.

NEED TO BE SKINNY FOR SUMMER.
Běh 10km
Jill 6weeks level 2 
Jill 6weeks level 1

A to všechno během dvou hodin.. jo byla jsem totálně mrtvá :D
Začalo to tím, že jsem ráno přijela z maturáku, a jak to u mě bývá zvykem, když ten den necvičím, tak jsem naprosto nepoužitelná :D Mám z toho takovou radost, myslím, že jsem dneska cvičila na 100% :-) Miluju ten pocit naprostého zničení. Ten pocit když už nemáte sílu sejít po schodech do kuchyně.. Jen se vykoupat a spáát :-)

A také přidám jídelníček, ten rozhodně není ukázkový :D Večeři jsem měla v 5 a to jsem se musela pořádně najíst, po tom výkonu :D

Sn: rohlík, 2kolečka šunky, červená paprika
Ob: hrachová polévka
Sv: bílý jogurt, lžička kakaa, nakrájené jablko
Ve: hrachovka + 2 vejce natvrdo, houska s pomazánkou, mrkev

Tumblr_m6g1brdawv1rqyizuo1_500_large

3 komentáře:

  1. bože, si normální!!!????:_D:_D:-D....tolik pohybu?:-D....bych zhebla!:-)....a nevím proč se ti nelíbí jídelák...protože je fakt dobrej....možná jen slabší oběd na tolik pohybu!!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou jídelák je taky pěkný.. tím pohybem jsi i tak v kalorickým mínusu ;) jsi dobrá.. já neuběhnu ani sto metrů.. no to možná přeháním :D máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo myslím, že fakt dost dobré!!!!!!! jídelníček i pohyb! :) jsi úžasná! :)
    a s tou první větou se ztotožňuju :)
    :-*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°