Počet zobrazení stránky

čtvrtek 17. ledna 2013

17.1.


106327241171940091_t9sdg7l2_c_large
Ale mám teď nějak víc elánu, snažím se opravdu každý den cvičit a myslím si, že v létě tam ty svaly vidět budou :-P Mějte se krásně moje milé! :-* 
B42c701003iejoopy_98924_e3a675b4c0_large

Chtěla jsem vám napsat už včera a to hlavně o Jill. Cvičila jsem Killer abs a bylo to naprosto podprůměrné, bylo to snad poprvé, co mě Jill zklamala, tak snad to bylo naposled :) Bylo tam spousta cviků, který byli sice zajímavý, ale že by jste u toho nějak víc používali svaly, to vůbec..
Takže jsem si zacvičila tot (aspoň jsem se zahřála :D) a potom ještě 6 week, level 2 :-)
Dneska jsem si dala 6 week level 2 a potom ještě 1 :-) Bohužel jsem nebyla běhat, ale to se dalo v těchto podmínkách předpokládat :D A zítra taky nic, jdu na maturák :-/ To bohužel nestihnu ani Jill, tak snad stihnu aspoň ráno 15minut abs :D

A jídlo je zase o něco lepší :-) Máme doma po dloouhý době bábovku a já na ní ani nemám chuť :D což je divný, protože dřív jsem se jí ládovaal jedna dvě :D

A byla jsem na kafe s kamarádkou, kterou jsem už dlouho neviděla a řekla mi, že jsem zase zhubla, že to je hrozný se mnou :D Jo, kdybych to tak viděla i já.. :D 

1 komentář:

  1. to potěší ne? já to miluju, když mi někdo řekne, že jsem zase zhubla :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°