Počet zobrazení stránky

úterý 15. ledna 2013

15.1.

Ahoj :) Tak co, jsem jediná, která už myslí na léto? :D Já pořád přemýšlím, jestli mám zhubnout, nebo nemám (myslím s dietou), ale bojím se, aby to nedopadlo jako před rokem (bulimie a anorexie..)

A tak dál jen sportuju každej den buď běh, nebo Jill. Na to si dohlížím, abych každý den něco měla, i když upřímně v tomhle počasí, bych se nejradši na všechno vybodla a seděla doma s teplým čajem :D

Jo to je teď taky moje specialitka, mátovej čaj s citronem a sladidlem, mňáám :-)) Kalorickej příjem mám každý den od 5000kj do 6000.. tak já nevím, nechci být tohle léto stejná jako to minulé, chci mít vidět svaly! :D 

Holky poraďtě, jak jste na tom vy :) Taky už to nějak řešíte? A jak? Děkuju za všechny odpovědi :-)

1 komentář:

  1. Thinspo je krásne. Neboj, nie si jediná čo rieši leto =D aj ja na to už myslím ale akosi mi nejde sa naštartovať... A aby ti bolo vidieť svaly sa musíš tršoku potrápiť =D ale som rada že aspoň niekto má normálny príjem kj =)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°