Počet zobrazení stránky

sobota 12. ledna 2013

12.1.

Ahoj kočky :-) Je sobota ráno a já vám shrnu celý týden. Neměla jsem čas sem psát, jelikož jsem dopisovala hodně písemek a nestíhala jsem.. 
Tenhle týden jsem se docela flákala co se týče sportu, dvakrát jsem nebyla běhat a jednou jsem necvičila vůbec! (už to napravuji :) A začala jsem cvičit 6week, je skvělá :) a potom ještě Killer Abs, na to jsem zvědavá :)
A s jídlem je to pořád stejně dobré, jen v neděli večer jsem si dala po plovče nudle v čínský restauraci :( Přiznávám, že jsem měla opravdu hlad, protože jsem běhala, pak šla plavat a to jsem jenom snídala :D
Napiště mi, jak se daří vám :*

PS: Nevím proč, ale tahle fotka mě dostává!

2 komentáře:

  1. děkuju za krásný koment!:-)...ale jestliže máš oblečení S, tak si na tom asi úplně stejně jako já ne?:-D:-D....

    takže nevím proč mě chceš dohánět!!!:-D...to já spíš budu dohánět tebe!:-)...

    a stihla jsi to všechno dopsat???

    OdpovědětVymazat
  2. jednou za čas čína snad nevadí, zlato, ale víš co je skvělá náhražka? indický jídlo, je strašně dobrý a málo kalorický :) škoda, že mají zatím málo restaurací, kdežto čína je na každym rohu...
    jinak jsem ráda, že se Ti daří dobře :) přijde mi, že jsme trochu ztratily kontakt, tak doufám, že je to jen dočasné :-*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°