Počet zobrazení stránky

sobota 5. ledna 2013

5.1.

I WANT SUMMER!
To počasí mě dostává, už chci léto a teplo :( Dnes jsem zrmznula na kost a kvůli tomu brzkýmu stmívání jsem nebyla ani běhat! Aspoň, že mám tu Jill.. :) A zítra jdu s přítelem na plovku :) Už mě ta představa ani neděsí jako dřív :)

Sn: domácí müsli s mlékem
Sv: grahamové plátky, 70g fit kuř. šunky
Sv: hrst trojbarevných těstovin s omáčkou (pozdní oběd)
Ve: Yoplait Dobré ráno (ve víčku jsou nějaké lupínky)
Pohyb: Jill 6 week 1. lvl


Little inspiration:
















4 komentáře:

  1. Jéé ty jsou krásné.. Já chci taky! Teď hned! :D

    OdpovědětVymazat
  2. taky mi tohle pošmourný počasí vadí!!!:-(..ta neskutečná tma celej den!...ale to se musí přetrpět!!!:-)...zase se moc těším na hory do itálie kam jezdíme každej rok, jen doufám, že tam bude hezky!!!!:-)....

    jídlo máš krásný...jen ta večeře je nějaká malá.....ale myslím, že už víš co tělo potřebujue...já to dneska taky nějak nevychytala!:-/....

    OdpovědětVymazat
  3. je to hnusnej a skoro až nesnesitelnej pocit tahle bezmoc...

    ty videa si stshuju z ulož to....je tam toho spousta...mrkni na to!!:-)
    je to fajn to prostřídat-)

    OdpovědětVymazat
  4. máš to krásné :) taky už bych brala léto, ale hlavně tělo jako mají ty thinsky :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°